مترجم سایت

Telegram

Telegram

434 بار

 z2

Telegram  یک پیام رسان مطمئن و ایمن برای گوش های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده و نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید فیلم ها و عکس ها و فایل های خود را دوستان خود ارسال نمایید . تگلرام برای این ساخته شده است تا پیام ها و فایل های شخصیتان به طور کاملا ایمن به دیگران برسد . تلگرام را می توان سریع ترین نرم افزار پیام رسان در گوگل پلی دانست ! با مخاطبین خود چت کرده و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این برنامه به طور کامل از حریم خصوصی شما محافظت کرده و اطلاعات خصوصی را برای دیگران فاش نخواهد کرد .

 

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار توییتر

142 بار

Twitter

| برترین نرم افزار آندروید در سال 2013-2014-2015-2016 |

توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعای حال حاضر است که با ویژگی های خاص خود نظیر محدودیت در کاراکترهای ارسالی برای هر پست توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود تا گونه های مختلف از محتواهای خود را به اشتراک بگذارند . اکنون جدیدترین نسخه نرم افزار Twitter را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و وارد دنیای آن شوید !

 

ادامه مطلب

Viber

90 بار

Viber-cover

| جزو ده برنامه آندروید برتر سال 2013-2014-2015|

| معایب : نقض حریم شخصی - بکاپ گیری ( پشتیبان گیری) از اطلاعات شما در سرور  سازمان جاسوسی موساد وسیا |

با استفاده از نرم افزار Viber می توانید با هرکسی در جهان که این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب نموده است به رایگان ارتباط برقرار نمایید . این نرم ا فزار قدرتمند که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان را داراست  پس از بارگزاری بر روی تلفن همراه یا رایانه لوحی شما با جستجو در بین مخاطبین تان آنهایی را که از نرم افزار وایبر استفاده می کنند را شناسایی کرده و امکان تماس رایگان را از طریق WiFi یا اینترنت دستگاه اندرویدتان فراهم می آورد .

 

ادامه مطلب

Privchat

126 بار

PrivChat

|برترین نرم افزار 2015|

Espier PrivChat یک برنامه ارتباطی منحصربه‌فرد است که هدف اصلی آن حفاظت از حریم خصوصی افراد می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به طور امن با اشخاصی از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید، دوستان مختلفی پیدا کنید، ایده‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید، احساسات خود را بیان کنید و بسیاری کارهای دیگر. حتی می‌توانید با افرادی که به زبان‌های دیگر صحبت می‌کنند نیز ارتباط برقرار کنید.

 

ادامه مطلب

دانلود مسنجرICQ

183 بار

ICQ EXAN

ICQ یکی دیگر از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به گفتگو و چت بپردازید، پیغام آفلاین، ایمیل و یا SMS ارسال کنید، ارتباطات صوتی و یا ویدیویی داشته باشید و یا امکان ارسال فایل، عکس، فیلم و URL را در اختیار داشته باشید. تنها کافیست تا شما یک اکانت ICQ داشته باشید تا بتوانید از امکانات بی نظیر این مسنجر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به فراهم کردن پنجره و اتاق های چت، سفارشی سازی رایط کاربری، انجام چندین چت همزمان، برگزاری جلسات ویدیویی، قرار دادن عکس و تصاویر انیمیشن، ارسال شکلک های جدید و ... اشاره نمود.

 

 

ادامه مطلب

Kik

237 بار

Kik

 مسنجر Kik Messenger  بیش از ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد . با این اپیلیکشن می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . این مسنجر بسیار سریع ، صاف و هوشمند است و مطمئنا مورد رضایت شما کاربران عزیز خواهد بود . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس دوستانتان را در این مسنجر پیدا کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از حریم خصوصی گوشی شما محافظت خواهد کرد .

 

ادامه مطلب

Line Messenger

153 بار

LINE-cover

بدون شک مسنجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین ، پرطرفدارترین ، پر سرعت ترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام LINE: Free Calls & Messages را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به دوستان خود پیام بزنید و با آن ها به صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید . در هر کجا و هر مکانی که هستید با دوستان خود صحبت کرده و با آن ها در ارتباط باشید . به گروه های متعدد سر بزنید و دوستان زیادی برای خود پیدا کنید . از برقراری تماس صوتی و تصویری نهایت لذت را ببرید . از قابلیت های اصلی این مسنجر می توان به امکان ارسال عکس و فیلم ، قرار دادن شکلک های بسیار زیبا ، ایجاد پست های مطلوب و … اشاره داشت . لازم به ذکر است که رابط کاربری این مسنجر خیلی خوب و دوست داشتنی می باشد .  با حساب کاربری خود وارد برنامه شده و سپس به گروه ها بپیوندید .  دقت داشته باشید که این برنامه دست کمی از شبکه های اجتماعی ندارد زیرا شما با لاین قادر به لایک کردن مطالب و ارسال پست خواهید بود .

 

ادامه مطلب

Wechat

93 بار

WeChat1

بدون شک حتما تا به حال نام WeChat  به گوشتان خورده است . این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود چت کنید . بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای پیدا کردن دوست تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید . دقت داشته باشید که یک گزینه اختصاصی بر روی این مسنجر وجود دارد که آن را رقبای خود مجزا می کند و آن قابلیت این است که با انتخاب آن گزینه می توانید  افرادی که در شعاع ۵ کیلومتری عضو این مسنجر هستند را پیدا کرده و به آن ها درخواست دوستی بفرستید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیام های متنی ، ارسال شکلک ، به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم و اضافه کردن مخاطبین به عنوان کاربر we chat اضافه داشت .

 

ادامه مطلب

Tango

187 بار

Tango

Tango Text, Voice, Video Calls یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی راه های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می توان به برقراری تماس های ویدیویی با کیفیت ، تماس های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

 

ادامه مطلب

Say Hi

235 بار

 Sahi

نرم افزار SayHi  به شما کمک می کند تا افراد نزدیک محلتان را پیدا کرده و با آن ها چت نمایید . با استفاده از نقشه و جی پی اس گوشی اندرویدی خود قادر به پیدا کردن افراد جدید در نزدیکی محل سکونتتان خواهید بود . دوستان جدید را پیدا کرده و با آن ها به گفت و گو بپردازید . با دوستان جدید خود قرار ملاقات گذاشته و با آن ها صمیمی تر شوید . شایان ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک ارائه شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به چت متنی ، ارسال استیکرهای زیبا و سرعت بالای چت اشاره داشت .

 

ادامه مطلب

InstaWeather Pro

245 بار

  

Insta-Weather 

InstaWeather PRO یک برنامه بسیار جالب می باشد که با استفاده از آن می توانید وضعیت آب و هوایی محلی که در آن حضور دارید را با گرفتن عکس در محیط شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارید . این نرم افزار به صورت خودکار می تواند اطلاعات بسیار مفیدی نظیر درجه حرارت هوا را به صورت خودکار بر روی تصاویری که تهیه می کنید اضافه نموده و در هر چه جذاب تر شدن تصاویرتان به شما کمک کند . بدین ترتیب خواهید توانست با عکس هایی که از سفرهای خود می گیرد و البته اطلاعات آب و هوایی آنجا که بر روی آنها درج شده است دوستان خود را شگفت زده نمایید . توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار می بایست قبلا اینستاگرام را نصب نموده باشید .

 

 

ادامه مطلب

Frontback 2.0.0

256 بار

 FrontBack

با استفاده از برنامه Frontback خواهید توانست با استفاده از دوربین عقب دستگاه یک عکس و با دوربین جلویی عکسی دیگر بگیرید و آن‌ها را در یک تصویر قرار داده و به اشتراک بگذارید. این برنامه بهترین روش برای بیان حالت شما با استفاده از تصاویر است.

 

 

ادامه مطلب

Instagram + Tools

564 بار

| دانلود ایسنتاگرام به همراه نر افزار های کمکی (فقط در ABDAMH) |

Instagram-cover 

Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

 

پلاگین های کمکی:

+ InstaSave نرم افزار ذخیره عکس اینستاگرام

+InstaChat نرم افزار چت در اینستاگرام

 +OG Imsta اینستاگرام پلاس با امکان دانلود مستقیم و چند اکانته

 

ادامه مطلب

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد